zondag 1 januari 2017

Volgen via Facebook werkt zo!

Voor alle Nederlanders die Facebook gebruiken. Als je iemand wilt volgen, bijvoorbeeld De Nederlandse Vereniging, dan doe je dat als volgt:

1. Ga naar http://www.facebook.com/ en log in met je account;

2. Ga via het zoekscherm bovenaan of via de directe link naar http://www.facebook.com/pages/De-Nederlandse-Vereniging/201431743206761;

3. Bovenaan de pagina, naast de titel, zie je een knop "Vind ik Leuk". Klik daar op!;

Door iemand of een pagina leuk te vinden, volg je die persoon/pagina. Alle berichten die de persoon/pagina plaatst in zijn statusupdates, verschijnen automatisch ook op jouw startpagina/nieuwsoverzicht. Zo hoef je dus alleen maar in te loggen en je eigen Facebookpagina te bekijken om op de hoogte te blijven van het nieuws van diegene die je volgt.

Tip
Aan de linkerzijde van deze website zie je links bovenaan bij de RSS feed en Twitter een paarse knop "vind ik leuk" met het aantal mensen dat de website leuk vind (en dus volgen). Als je daar op klikt, dan komt er een pop-upscherm waarop je kunt inloggen met je Facebookaccount. Als je dat doet, dan volg je De Nederlandse Vereniging ook automatisch.

Beheerders van Nederlandse Verenigingfacebookpagina's

1. Log in met je account;

2. Schakel over naar je facebookverenigingspagina;

3. Ga via het zoekscherm bovenaan of via de directe link naar http://www.facebook.com/pages/De-Nederlandse-Vereniging/201431743206761 ;

4. Bovenaan de pagina, naast de titel, zie je een knop "Vind ik Leuk". Klik daar op en jouw facebookverenigingspagina volgt De Nederlandse Vereniging. Alle statusupdates zullen automatisch op jouw facebookverenigingspagina volgen. Zo bied je jouw leden automatisch het laatste nieuws.

Makkelijker dan dat kunnen we het je niet maken om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws.