donderdag 22 september 2016

Brazilie: Opening Special Cruyff Court in Nova Iguaçu

Opening Special Cruyff Court in Nova Iguaçu
Donderdag 15 september heeft Edith Schippers, minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, een Speciaal Cruyff Court voor blinden en slechtzienden geopend op het terrein van Urece, een Braziliaanse organisatie voor blinden en slechtzienden. Schippers werd bijgestaan door Susila Cruijff, dochter van Johan Cruijff en Anderson Dias, voorzitter van Urece. Dit Speciale Cruyff Court wordt gefinancierd door de Johan Cruyff Foundation.

Verzoek om informatie van de Europese Commissie
Staan uw producten onnodig lang bij de douane? Verliest u kostbare tijd aan overbodig papierwerk? Zijn de regels van oorsprong ondoorgrondelijk? Bent u door hoge invoertarieven niet concurrerend op een overzeese markt? Handelsakkoorden stellen u in staat uw producten in het buitenland af te zetten. Ook vergemakkelijken zij het doen van investeringen en bieden zij u daarbij juridische zekerheid.

Vacature beleidsondersteunend medewerker EZ / RVO (M/V)
Op de Nederlandse Ambassade in Brasília is er een vacature voor een beleidsondersteunend medewerker EZ / RVO (M/V). Sluitingsdatum voor sollicitaties op deze vacature is 14 oktober 2016.