donderdag 22 september 2016

Het Koninklijk Huis: Prinses Margriet en prof.mr. Pieter van Vollenhoven bij jubileumvoorstelling Introdans

Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Margriet der Nederlanden en prof.mr. Pieter van Vollenhoven wonen vrijdagavond 30 september in Stadstheater Arnhem de voorstelling TUTTI van Introdans bij. Met deze voorstelling viert Introdans zijn 45-jarig jubileum. Prinses Margriet is beschermvrouwe van Introdans.

Koning brengt werkbezoek aan Centrum voor Mens en Luchtvaart
Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander heeft donderdag 22 september 2016 een werkbezoek gebracht aan het Centrum voor Mens en Luchtvaart (CML) in Soesterberg.

Koning en Koningin brengen streekbezoek aan Almelo en Noordoost Twente
Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander en Hare Majesteit Koningin Máxima brengen donderdag 27 oktober een streekbezoek aan Almelo en Noordoost Twente. De Koning en Koningin beginnen in Almelo, aansluitend bezoeken zij de gemeenten Dinkelland, Tubbergen, Losser en Oldenzaal. Tijdens het bezoek staat het thema 'erfenis als toekomstkapitaal' centraal. Elementen uit het verleden van Twente zijn ingezet als impuls voor zowel stedelijke ontwikkeling als de ontwikkeling van de landelijke gebieden.