zondag 18 september 2016

Sinterklaas is op zoek naar vrijwilligers

Nederlands Comite Surrey

Sinterklaas 2016

Nederlands Comité Surrey

Beste Nederlanders in Surrey,

Afgelopen april heeft u een brief ontvangen met de oproep voor nieuwe bestuursleden. Wij hebben 1 nieuw bestuurslid mogen verwelkomen, dit was helaas niet voldoende om Oranjedag te kunnen organiseren.

MAAR U KRIJGT EEN NIEUWE KANS!

We richten ons nu op de komst van de Sint en zijn Pieten en ook hier hebben we mensen voor nodig! Al jaren is het Sinterklaasfeest een groot succes en om dit zo te houden – en om zoveel mogelijk kinderen mee te kunnen laten genieten! – zoeken wij opnieuw mensen voor de organisatie. Wij zijn een dynamisch stel Nederlandse ouders die van een feestje houden. We spreken af voor de gezelligheid en verzetten daarbij het nodige werk om alle leuke plannen tot uitvoer te kunnen brengen. Wij vergaderen elke twee weken 'live' of via Skype. Vele handen maken licht werk, om zeker te zijn dat uw kind Sinterklaas (weer) kan ontmoeten, neem dan vóór 1 oktober contact met ons op via surreycomite@ hotmail. com of met Paulien (07701-321777). Mocht u nog geïnteresseerden weten, stuur deze brief dan vooral door.

Met vriendelijke groet,

Paulien Eijckeler