dinsdag 27 september 2016

Spanje: beach Volleybal Toernooi Fundraiser Proactiva 5 November

Beste allemaal, beste leden,

Zet allemaal alvast 5 november in uw agenda a.u.b.!  De dag waarop de NVBCN weer een origineel evenement organiseert, waarbij uw sportieve, solidaire en sociale kwaliteiten goed tot hun recht kunnen komen: een beach volleybal toernooi in samenwerking met de locatie en HOOFDSPONSOR El Chiringuito Group waarbij de opbrengst naar de lokale NGO Proactiva gaat. Een groep lifeguards uit Badalona die mensen van verdrinking in de Middellandse Zee redden in de probleemgebieden bij Griekenland en Libië.

Tijdens het toernooi kunt u sporten, nieuwe mensen ontmoeten, genieten van het strand, een drankje drinken met elkaar of lunchen en natuurlijk een heerlijke duik na het volleybal toernooi in de warme Middellandse Zee nemen.

Wanneer: zaterdag 5 november
tijd toernooi: 12.30 uur, 16.00 finale met aansluitend borrel bij de Chiringuito tot 22.00uur.
borrel toeschouwers: vanaf 13.00 uur
waar: Platja del Bogatell S/N 08038, El Chiringuito Barcelona Beach
kosten speler: 5 EUR p.p., toeschouwers gratis.
leeftijd: boven de 15 jaar
teams: 4 tot 6 spelers, we spelen met 4 spelers, 2 reserve indien gewenst door het team.

Proactiva, Armarre en het bestuur van de NVBCN zijn ook aanwezig met een team en willen het graag tegen u opnemen! We horen graag z.s.m. via email op secretaris@ nvbcn. com, het aanmeldformulier of via ons Facebook event of u of ook van de partij bent als speler of toeschouwer! Teams van bedrijven zijn ook welkom. U kunt ook meteen uw hele team opgeven, of indien u alleen komt stellen wij het team voor u samen.
Voor de spelers en toeschouwers is het ook mogelijk ter plaatse een kleine donatie te maken aan Proactiva. Ook Xavi Hernandez, voormalig speler van FC Barcelona heeft zeer recent  zijn Yacht gedoneerd aan Proactiva en zo ook zijn steentje bij gedragen aan dit goede doel.

Naast uw mogelijke donatie en de 5,- euro per speler die volledig naar Proactiva gaan, gaat er van elke consumptie, drankjes en etenswaren die u consumeert bij de Chiringuito Barcelona Beach van El Chringuito Group tijdens en na de wedstrijd, 20% naar Proactiva met dank aan El Chiringuito Group. Als u naar de wedstrijd komt kijken en een drankje bestelt, doneert u dus ook indirect!
Niet nederlandse vrienden en familie of collega's zijn ook van harte welkom.

We zien u en uw gezin of bedrijf graag op 5 november op Playa Bogatell, save the date! De prijzen en goody bag sponsoren worden zsm bekend gemaakt.

Tot dan!
Un saludo,