dinsdag 27 september 2016

Plaats: Det5
Adres: 41 Sukhumvit Soi 8
BTS: Nana, uitgang 4

Op onze ontmoetingsavond op de eerste donderdag van de maand (6) oktober: traditiegetrouw Leidens Ontzet 2016 in Bangkok. Al decennia bij de NVT voor alle Nederlanders, leden en niet-leden.

Komt op tijd, want de haringen zwemmen sneller dan u denkt.

De 3 October Vereeniging

De 3 October Vereeniging is een vereniging van tradities. Daarbij staat het herdenken van het beleg en ontzet van Leiden centraal. Maar zij is ook een vereniging die tracht deze tradities in de hedendaagse context te plaatsen en zo met haar tijd mee te gaan. Dat betekent dat er naast traditie ruimte is voor vernieuwing en vooruitgang. Daarmede lijkt deze vereniging heel veel op onze NVT.

Het doet dan ook heel veel deugd dat de 3 October Vereeniging onze jaarlijkse herdenking wil ondersteunen met het ter beschikking stellen van de haringen, waarbij de ambassade er nog een schepje (maatje) bovenop doet. Natuurlijk heel veel dank aan deze 2 geweldige ondersteunende acties van onze reeds zo lang bestaande traditie.

Leidens Ontzet is echter geen Leidens Ontzet zonder hutspot. Op deze avond werkt ons gastetablissement, Det5, mee aan Leidens Ontzet door flinke porties hutspot te serveren met een bij de portie passende gehaktbal voor de vriendenprijs van 150 THB.

Dus geen reden om thuis te blijven, want voor deze avond geldt zonder twijfel: Als u thuis blijft, dan heeft u dit allemaal niet, nog los van de gezelligheid van Nederlandse vrienden onder elkaar met bekende en nieuwe gezichten.

Graag vooraf aanmelden per email aan evenementen@nvtbangkok.org, zodat we voldoende haringen en hutspot ter beschikking kunnen hebben.