zaterdag 17 september 2016

Update - Prinsjesdagborrel 2016

Beste NedCafé-er,

In het hart van Brussel en schuin tegenover de houten deur van het huis waar Willem van Oranje ooit heeft gewoond, vindt dit jaar de Brusselse Prinsjesdagborrel plaats (Brewdog, Putterie 20, 1000 Brussel - tegenover Centraal Station). Deze borrel wordt opnieuw door de Brusselse afdelingen van de politieke partijen, in samenwerking met NedCafé, georganiseerd.

Eenieder is van harte welkom vanaf 18:00 waar een echt Haags biertje zal klaarstaan (zolang de voorraad strekt). Om 19:15 fileren Arjan Noorlander (NOS), Jelte Wiersma (Elsevier) & Beatriz Navarro (La Vanguardia) in een wervelende talkshow voor u de troonrede: Snapt Nederland waar het over gaat in Europa? Maakt dat enige kans of is het alleen voor de bühne? Slapeloze nachten voor Juncker of ongevaarlijk provinciaal gezever? En wat was beter: de SOTU of de TR?

Om 20:00 heffen we dan nogmaals het glas en borrelen en swingen lekker door in deze nieuwe Brusselse 'hotspot'.

Tot volgende week!

Met hartelijke groet,