vrijdag 7 oktober 2016

China: Veranderingen bij Eurobakery + de vrijdagborrel!

Kijk ook op de website van de NVP: www.nvpeking.com
Kun je deze nieuwbrief niet lezen? Bekijk hem in je browser

Veranderingen bij Eurobakery

Op verschillende recente feesten van de NVP kon iedereen weer genieten van de bitterballen en saucijzenbroodjes van Eurobakery, de Hollandse bakkersketen in Beijing van Henny Fakkel en Grace Wang. Er zijn heel wat veranderingen geweest de afgelopen periode.

De onderneming startte tien jaar geleden, in 2006, en begon een jaar later zijn eerste bakkerij in Beijing. Daarnaast gingen de deuren van het 'Nederlandse' restaurant New Veranda open, voor de ervaren Beijing-gangers ongetwijfeld nog een bekende plek, waar velen graag kwamen, vooral in de weekeindes.

Met Eurobakery (een joint venture tussen de Nederlandse venootschap Sager & Lafleur, en Beijing Oulan Hezhong Food Co.ltd, dat eigendom is van Grace Wang, de zakenpartner van Henny Fakkel) ging het de jaren erna voortvarend, met onder andere de opening van liefst vijf nieuwe winkels.

Lees meer op de website van de NVP!

Vergeet de borrel niet!

De maandelijkse borrel van de NVP staat vrijdagavond - 7 oktober - weer voor de deur! Uiteraard in XL Bar and Restaurant,

Dus wil je met andere Nederlanders de werkweek afsluiten? Kom dan zeker even langs. Op de NVP-borrel is het altijd gezellig. Tot vrijdagavond!

Elements
De Nederlandse Vereniging Peking is een sociaal-cultureel platform ter bevordering van Nederlands(talig)e evenementen.

Naast maandelijks terugkerende activiteiten als een vrijdagmiddagborrel, een lunch en een kaartavond, organiseren we ook ieder jaar een Sinterklaasmiddag voor de kinderen, een feest rondom Koningsdag en nog veel meer andere leuke evenementen. Kom vooral eens kijken!

Bekijk onze activiteitenkalender en volg ons ook op Facebook!