vrijdag 28 oktober 2016

Mexico: Buitendag BBQ, ALV, Sinterklaas

Beste vrienden,

Na het wildwatervaren (zie foto's op de website), hebben we de volgende drie nieuwe evenementen op stapel staan;

Zaterdag 12 november: Buitendag Cuernavaca

Gezellig evenement voor de hele familie in de tuin bij Ad en Alica ten Kate in Cuernavaca.

In de korte broek een beetje bijkletsen, een partijtje jue de boulen of lekker poedelen in het verwarmde zwembad. Koele drankjes zullen niet ontbreken, en ook de BBQ zal weer van stal worden gehaald.

Klik hier voor meer informatie en om je op te geven

Vrijdag 18 november: Algemene ledenvergadering op de residentie van de Ambassadeur, 18.00 - 22.00 uur.

Met de ALV sluiten we het verenigingsjaar 2016 af, en beginnen we 2017. Onder het genot van een drankje zal het bestuur in het officiële gedeelte van de vergadering kort het één en ander toelichten wat betreft de afgelopen en komende activiteiten en een financiëel verslag uitbrengen van het afgelopen jaar. Daarna wordt het buffet geopend met hachee en lasagne en is er voor iedereen de gelegenheid om gezellig bij te praten met oude bekenden en nieuwe gezichten. Op deze avond kunt u uw lidmaatschap voor 2017 voldoen.

De algemene ledenvergadering is exclusief voor leden!

Klik hier voor meer informatie en om je op te geven;

Zondag 4 december: Sinterklaas

Het bestuur is weer druk bezig met het organiseren van het jaarlijkse Sinterklaasfeest (details volgen later).

Natuurlijk is dit feest niet compleet zonder pepernoten, maar helaas hebben we (nog) niet genoeg om alle kinderen blij te kunnen maken. Wij zoeken daarom nog mensen die voor die tijd op en neer gaan naar Nederland en/of visite uit Nederland krijgen, en die voor ons wat mee willen/kunnen nemen. Uiteraard worden de kosten van de pepernoten vergoed. Email, ericddd@ prodigy. net. mx,  ons even als je ons wilt helpen, bij voorbaat dank!

Hopelijk tot snel op één van onze activiteiten!

Groeten van het bestuur.