woensdag 12 oktober 2016

Oproep Sinterklaasfeest

Beste leden van de Nederlandse Vereniging,

De eerste zakken pepernoten zijn inmiddels in Chili aangekomen, maar jullie hulp is nog steeds hard nodig voor de organisatie van het Sinterklaasfeest!

Sinterklaascommissie
We zijn nog steeds hard op zoek naar leden die ons willen helpen met de voorbereidingen en de coördinatie van het Sinterklaasfeest. Zonder leden die een bijdrage leveren aan de organisatie van de Sinterklaasactiviteiten zal de viering helaas niet haalbaar zijn.
Aanmelden voor de Sinterklaascommissie kan tot zondag 16 oktober.

Zwarte Pieten
Heb je zin om tijdens het feest mee te doen als Zwarte Piet? Meld je dan nu aan! Het Sinterklaasfeest zal dit jaar plaatsvinden op zondag 4 december.

Strooigoed
Uiteraard is het geen écht Sinterklaasfeest zonder strooigoed en daar hebben we jullie hulp voor nodig!Wie van de leden reist binnenkort naar NL / krijgt visite over vanuit NL en zou enkele zakken strooigoed voor ons mee kunnen nemen in de bagage? Alle beetjes helpen en de kosten worden uiteraard naderhand verrekend met de NLV.

Mocht je ons kunnen helpen met een van de bovenstaande oproepen, stuur dan een mail naar nlv@ nlv. cl en we zullen contact met je opnemen. We rekenen op jullie bijdrage, zodat de Nederlandse kinderen in Chili van deze mooie traditie kunnen blijven genieten!

Alvast bedankt en vriendelijke groet,
de Nederlandse Vereniging