maandag 3 oktober 2016

2016-10-03 Openingsbbq

Openingsbarbecue

Openingsbarbecue 2016

Zo ontzettend gezellig druk en zulk heerlijk eten bereid door de koks van Bistro 33!

Bijna 100 deelnemers meldden zich bij de opening van het nieuwe seizoen, zaterdag 24 september. Gelukkig kon het geheel zich buiten afspelen, het begon pas om ca 20:00 uur te regenen, anders hadden de deuren bol gestaan.

De foto hier in de nieuwsbrief en de foto’s op onze Facebook pagina geven een goede impressie over de geanimeerdheid en ongedwongenheid van deze avond.

Onze waarnemend voorzitter, Jaap van der Meulen, noemde in zijn welkomstwoord een hele reeks van komende activiteiten. Hierover leest u in deze nieuwsbrief (en de volgende nieuwsbrieven) natuurlijk meer en ongetwijfeld zal er ook op 6 otober a.s., onze eerstvolgende activiteit, ook weer aandacht aan worden besteed.

Hartelijk dank aan alle deelnemers, lid of niet-lid, groot of klein, jong of (nog niet zo) oud voor het komen en zorgen voor de goede sfeer en natuurlijk aan de organisatoren en de staf en personeel van Bistro 33.