vrijdag 28 oktober 2016

VK: Sinterklaas 2016

Kaartverkoop Sinterklaasfeest 2016 van start!

Nederlands Comite Surrey

Beste allemaal,

De Sint en zijn Pieten hebben ons laten weten dat zij heel veel zin hebben om weer naar Engeland te komen. Wij verwachten hen te ontvangen op:
zondag 27 november in Burhill golf club te Walton on Thames.
Wij willen u en uw kind(eren) van harte uitnodigen om dit met ons te komen vieren.

Net als de voorgaande jaren, hebben wij besloten om het Sinterklaasfeest kleinschaliger te organiseren. De dag zal weer bestaan uit drie sessies à 90 minuten. Per sessie verwelkomen wij 60 kinderen (tot 11 jaar) met hun ouders.

Wanneer de Sint en zijn pieten zijn aangekomen worden de gezinnen stuk voor stuk bij Sinterklaas geroepen zodat de kinderen de Sint een handje kunnen geven en eventueel hun prachtige knutsels en tekeningen kunnen geven. Van Sinterklaas zullen de kinderen dan een kadootje en wat lekkers krijgen. Daarnaast zal er voor de kinderen een knutsel- en kleurhoek worden ingericht en zal voorleespiet komen voorlezen. Uiteraard zal Sinterklaas er voor zorgen dat er deze dag voldoende lekkers is voor iedereen.
Helaas kunnen we dit jaar geen sinterklaas pakpapier verkopen.

Wilt u dit Sinterklaasfeest ook niet missen, koop dan tickets via onze website.
U kunt de tickets zelf uitprinten en meenemen naar het Sinterklaasfeest.
De tickets kosten £7,50 per stuk.

Vorig jaar waren de tickets erg snel uitverkocht, dus wacht niet te lang!

Houdt u vooral onze website in de gaten voor het allerlaatste nieuws of volg ons op Facebook. Zo heeft u ook toegang tot informatie omtrent andere evenementen. Mocht u families kennen die net in Engeland zijn komen wonen, vraag hen dan ons een e-mail naar surreycomite@ hotmail. com te sturen zodat wij hen ook kunnen uitnodigen, of stuur deze brief door.

Wij verheugen ons op uw komst!

Hartelijke groeten,

Nederlands comite Surrey