dinsdag 8 november 2016

Japan: NVWJ: Sint viering Zondag 4 December 2016

NVWJ: Sint viering Zondag 4 December 2016

De Sint bezoekt ook dit jaar Japan en komt op zondag 4 december aan in Kyoto.
Komt allen gezellig pepernoten eten en Sint liedjes zingen! Inschrijving is vanaf nu geopend.

NVWJ: Sint viering 2016

De goedheiligman heeft dit jaar weer Japan op zijn bezoeklijst gezet en zal op Zondag 4 december aankomen in Kyoto. Het Kyoto International Student House zal haar deuren openen en de Sint komt dit jaar direct met het openbaar vervoer, samen met de hoofd Piet en misschien nog een aantal andere Pieten. Om ons alvast warm te zingen wordt iedereen verzocht zich om 11:00 te verzamelen. Na aankomst zal Sint ieder kind persoonlijk toespreken. Sint stelt tekeningen en zelf gemaakt knutsel werk zeer op prijs. Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe. Sint en de Pieten brengen ook weer Boterstaven, Speculaas, taai taai en Pepernoten.

Wanneer: 4 december (Zondag)
Waar: Kyoto International Student House http://hdbkyoto.jp/en/contact/

Hoe laat: 11:00 uur (Sint arriveert rond 11:30 uur)
uur)
Leden: Volwassene: ¥2000, Kind (3-12 jaar) ¥1000, 1-3 jaar ¥500
Niet-Leden: Student: ¥ 2000 Volwassene: ¥3,000; Kind: ¥2,000

Jaarlijks Lidmaatschap: Familie: ¥2,000; Individu: ¥1,000

Voor in het Sinterklaasboek
Ouders worden verzocht om een aantal wetenswaardigheden voor sinterklaas over de kinderen op papier te zetten. Deze worden gepubliceerd in het Sinterklaasboek. Maximaal 5 zinnen Gaarne ook leeftijd doorgeven. Stuur de tekst voor maandag 26 november 5 regels text per kind naar
het Bestuur: bestuur [at] hollandjapan [dot] com

Cadeautje
Neem één cadeautje per kind mee naar het evenement. We zullen proberen deze in de Sinterklaas zakken te stoppen, zodat de Sint ze kan overhandigen.

Geen Kinderen, Geen Probleem, kom gezellig Chocolade Letters en Speculaas eten en een gezellige lunch.

BELANGRIJK

Stuur zo snel mogelijk een confirmatie Stuur kort verhaaltje (Maximaal 5 zinnen) naar het Bestuur: bestuur [at] hollandjapan [dot] com

English:
St. Nicholas will arrive in Kansai on Sunday December 4th at 11:00h this year.

When: December 4 (Sunday)
Where: Kyoto International Student house
Time: 11:00 (Sint arrives around 11:30h)

Please sign up by email and provide 5 sentences of text about your child to refresh St. Nicholas' memory about your child.

Please bring one present per child Send stories informing St. Nicholas about your kid (up to 5 lines) to het Bestuur: bestuur [at] hollandjapan [dot] com Before November 26

Further details will follow soon.