dinsdag 29 november 2016

Koning brengt werkbezoek aan Almere

Zijne Majesteit de Koning bracht vanmorgen op uitnodiging van burgemeester Franc Weerwind een werkbezoek aan Almere. De Koning bezocht openbare scholengemeenschap Echnaton, Stedenwijk-Noord en de nieuwste wijken Oosterwold en Nobelhorst. Met docenten, leerlingen en bewoners sprak hij over de manier waarop mensen met verschillende achtergronden op school en in de buurt met elkaar samenleven.

Koningin Máxima en Koningin Mathilde bezoeken Kamers met Kansen in Amsterdam
Hunne Majesteiten Koningin Máxima en Koningin Mathilde brachten op dinsdagochtend 29 november 2016 een werkbezoek aan Kamers met Kansen in Nieuw-West in Amsterdam. Het initiatief wordt gesteund door het Oranje Fonds en mogelijk gemaakt door de inzet van vrijwilligers.

Koningin Máxima en Koningin Mathilde bezoeken Vitalis in Den Haag
Hunne Majesteiten Koningin Máxima en Koningin Mathilde brachten op dinsdagochtend 29 november 2016 een werkbezoek aan Vitalis in Den Haag. Het initiatief wordt gesteund door het Oranje Fonds en mogelijk gemaakt door de inzet van vrijwilligers.