vrijdag 11 november 2016

Koningin Máxima bezoekt Digitale Werkplaats in Enschede

Hare Majesteit Koningin Máxima bezoekt dinsdagmiddag 22 november de 'Digitale Werkplaats' in Hangar 11 op Vliegveld Twente. De Digitale Werkplaats is een tweedaags initiatief van Google Nederland, Qredits Microfinanciering Nederland en gemeenten om digitale vaardigheden bij ondernemers te stimuleren.

Koning reikt Erasmusprijs 2016 uit aan Britse schrijfster A.S. Byatt
Zijne Majesteit de Koning, Regent van de Stichting Praemium Erasmianum, reikt donderdagmiddag 8 december 2016 in het Koninklijk Paleis Amsterdam de Erasmusprijs uit aan de Britse schrijfster A.S. Byatt. De Erasmusprijs heeft dit jaar als thema 'Life Writing', een actueel onderwerp binnen de literatuur dat biografieën, autobiografieën en historische romans omvat.

Prinses Beatrix bij opening Rembrandt tentoonstelling in Vaticaan
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Beatrix der Nederlanden is op woensdagavond 23 november aanwezig bij de opening van de tentoonstelling Rembrandt at the Vatican: Images from Heaven and Earth. Hare Majesteit Koningin Silvia van Zweden opent de tentoonstelling met een toespraak.