zondag 27 november 2016

Sinterklaas feest 2016

Ook dit jaar zal de Sint weer naar Mexico komen. We verwachten hem dit jaar op zondag 4 december rond 12 uur op het volgende adres:
Alpes 250, Col. Lomas de Chapultepec, Mexico Stad
Het belooft weer een mooi feest te worden met veel zwarte pieten, strooigoed, muziek, eten en drinken.
Er zullen verschillende stands zijn waar je (warm) eten kunt kopen. De Vereniging zorgt voor wat andere lekkernijen en drinken, Mark Kabel maakt muziek en Paula en Berenice zorgen voor de knip- en plakhoek, waar de kinderen een kroon kunnen maken. Marijke Balfoort zal zoals ieder jaar ook dit jaar weer de leiding nemen over de organisatie van de kinderen. We hopen dat alle kinderen veel Sinterklaasliedjes hebben geoefend en uit volle borst mee zullen zingen om de Sint te verwelkomen.
Entree voor leden: Volwassenen $150 peso's, kinderen $50 peso's, baby's gratis.
Entree voor niet-leden: Volwassenen $200 peso's, kinderen $50 peso's, baby's gratis.
Wij zorgen dat de koffie klaar staat en dat de kinderen hun energie kwijt kunnen in de tuin.
Marijke, samen met de hoofdpiet zal de kinderen uitnodigen om bij Sinterklaas te komen en hun chocoladeletter te ontvangen.
De Brief voor Sinterklaas van je kind(eren) zo snel mogelijk via de website invullen, maar niet later dan vrijdag 2 december, zodat we deze op tijd door kunnen sturen naar de Sint.
Laat weten dat je komt: opgeven op de website
Nadat alle kinderen bij de Sint zijn geweest worden de cadeautjes uitgedeeld door alle zwarte pieten.
Vragen aan de sint: sinterklaas@ nvmexico. com