zondag 13 november 2016

Sinterklaas in Hongarije!

Sinterklaas in Hongarije

Hij komt, hij komt….

De goede sint wil graag weer met alle Nederlandstalige kinderen van 0 t/m 9 jaar in Hongarije zijn verjaardag vieren. We maken er voor jong en oud een oergezellige middag van.

Datum en tijd: zaterdag 3 december van 14.30 – 17 uur

Locatie: Amerikaanse school Budapest (AISB, 2094 Nagykovácsi, Nagykovácsi ut 12)

Kosten: 2000 Huf per kind, te voldoen op de dag bij binnenkomst

De prijs dekt de onkosten, de versnaperingen op de dag en het lekkers dat de kinderen mee naar huis krijgen.

Meldt u zich alstublieft zsm (uiterlijk dinsdag 15 november) aan via:

of via:  sinterklaas2016budapest @ gmail

Belangrijk- belangrijk- belangrijk- belangrijk- belangrijk- belangrijk-belangrijk-belangrijk

·         De organisatoren hebben besloten om dit jaar alleen lekkers uit te delen (naast strooigoed een chocoladeletter en mandarijntjes). Uw kind krijgt dus geen kadootje! Het verhaal is dat de pakjesboot op weg naar Hongarije verdwaald is en dat de kadootjes later bij iedereen thuis afgeleverd worden. Om teleurstellingen te voorkomen verzoeken wij u om uw kind dit voor het feest alvast te vertellen.

·         Als uw kind een allergie heeft waardoor het iets niet mag eten, vermeldt u dat dan duidelijk bij de aanmelding, zodat wij daar bij de inkopen rekening mee kunnen houden.

·         In verband met de voorschriften omtrent de beveiliging op de AISB en de te plaatsen bestellingen kunnen wij helaas aanmeldingen na 15 november niet meer accepteren.

·         Na aanmelding ontvangt u in de week voor het feest de laatste details

·         Als uw kind een liedje wil zingen, een dansje of iets anders, horen wij dat graag, maar er is ook ruimte voor spontane acties van kinderen.

·         In verband met de verhaallijn is het belangrijk dat u op tijd aanwezig bent!

·         Ook kinderen die op zaterdag 3 december op de cultuurdag van de Nederlandse school aanwezig zijn moeten apart aangemeld worden voor het grote sinterklaasfeest in de middag!

Met dank aan alle vrijwilligers en: