zondag 13 november 2016

Sinterklaasfeest 27 november 2016

Nederlands Comite Surrey

Beste allemaal,

Zoals u weet hebben de Sint en zijn Pieten ons laten weten dat zij op 27 november as. weer naar Engeland zullen komen. Wij hebben een Sint waardige ontvangst locatie gevonden in Burhill golf club te Walton on Thames.

De dag gaat weer bestaan uit drie sessies à 90 minuten. Per sessie verwelkomen wij 60 kinderen (tot 11 jaar) met hun ouders

De sessies zijn als volgt ingedeeld:
Sessie 1: 11.00 – 12.30
Sessie 2: 13.15 – 14.45
Sessie 3: 15.30 – 17.00

Zoals wij hebben aangegeven in de eerdere brief, het Sinterklaasfeest is enorm populair, en dat blijkt ook dit jaar zo te zijn want de kaarten voor sessie 3 zijn al uitverkocht! Dit is goed nieuws voor ons en Sinterklaas, maar het betekent wel dat als uw kinderen ook graag een feestje met de Sint en zijn Pieten willen vieren, u niet te lang meer moet wachten met het kopen van de kaartjes.

U kunt nog steeds tickets kopen tickets via onze website.
Deze kunt u zelf uitprinten en meenemen naar het Sinterklaasfeest en kosten £7,50 per stuk.

Houdt u vooral onze website in de gaten voor het allerlaatste nieuws of volg ons op Facebook. Zo heeft u ook toegang tot informatie omtrent andere evenementen. Mocht u families kennen die net in Engeland zijn komen wonen, vraag hen dan ons een e-mail naar surreycomite@ hotmail. com te sturen zodat wij hen ook kunnen uitnodigen, of stuur deze brief door.

Wij verheugen ons op uw komst!

Hartelijke groeten,

Nederlands comite Surrey