zondag 13 november 2016

Sinterklaasfeest - 3 december 2016

Beste ouders,

De N.A.S.F. organiseert op zaterdag 3 december van 1.30 - 4.30 PM in samenwerking met de Oranjebloesem weer een gezellig en echt Nederlandse Sinterklaasfeest. We zorgen uiteraard voor de Sint en zijn pieten, spelletjes, koffie, thee, limonade en alcoholische drankjes, Sint lekkernijen en Hollandse poffertjes.

Locatie:
Scandinavian Church and Center, Breezeway Hall.
2950 South Flamingo Road, Davie, FL 33330.

Cadeau:
Alle ouders brengen een cadeau mee voor hun eigen kind(eren). Graag een cadeau van maximaal $25, om het een leuk en gelijkwaardig te houden. Belangrijk: het cadeau ingepakt en voorzien van voor- en achternaam van je kind ongezien inleveren in de keuken tijdens het event.

Verhaaltje:
Schrijf een gedicht voor je kind(eren) en plak dit aan het cadeautje vast. Vanwege de vele aanwezige kinderen is het voor de Sint niet meer mogelijk om alle gedichten persoonlijk voor te lezen en vragen we de ouders dit zelf te doen nadat je kind(eren) het cadeau van Sinterklaas heeft gekregen.

Tekenwedstrijd:
Dit jaar kunnen alle kinderen meedoen met de Sinterklaas-tekenwedstrijd. We hebben een aantal leuke prijzen. Vraag aan je kind(eren) om een leuke tekening te maken die met Sinterklaas te maken heeft, zet op de achterkant de naam en leeftijd en lever deze op 3 december in bij de "Tekenwedstrijd-Piet". Aan het einde van de middag worden de winnaars bekend gemaakt en die winnen een mooie prijs!

Kosten:
Gratis voor kinderen van N.A.S.F. leden. Kinderen van niet-leden betalen $5 per kind. Kosten per volwassene is $10 per persoon. Meld je online aan via deze link.

Graag tot 3 december!
N.A.S.F. & de Oranjebloesem