maandag 14 november 2016

Sinterklaasfeest 3 december 2016 - bericht voor ouders

Lieve Ouders,

Zaterdag 3 december om 14.00 zal de boot aankomen bij de Causeway, bij La Playita. Daarna zal het sinterklaasfeest gevierd worden.

Het cadeau

Het cadeau wat de Sint en zijn pieten aan alle kinderen gaat geven kan door de ouders zelf worden gekocht. Voor iedereen een cadeau van rond $ 10,00/$15,00.

Het kado kan ingepakt, met de pagina voor het boek van Sint, in een plasticzak worden afgegeven, op Nederlandse school Miraflores op de Metropolitan School in Panama bij Johan (onderwijzer NL school).

Dit kan op de knutseldag 19 november of in de week  van 21 t/m 25 november.

Van 14.15 tot 15.15 uur is Johan beschikbaar.

Dit is ook het moment waarop de kaartjes voor het sinterklaasfeest te koop zijn: 7.50 dollar per gezinslid (kinderen onder 3 jaar gratis). MOB: Johan +507 6122-2827

Kleurige feest:

Het zal niemand zijn ontgaan dat de laatste jaren in Nederland heftig gediscuseerd wordt over zwarte piet.

Wij als het Sinterklaas comité willen niemand buitensluiten en hebben daarom gekozen voor zwarte, gekleurde en roet pieten. Zo is er voor elk wat wils en we behouden de oude en omarmen we de nieuwe traditie.

Grote rode boek

Jullie ontvangen ook een formulier waarop een korte karakterschets van de kinderen kan worden beschreven. Zo heeft de Sint een geheugen steuntje voor in zijn grote rode boek. Gelieve deze mee te geven met het kado of digitaal terug te sturen.

Knutseldag

Er wordt ook een knutseldag georganiseerd voor alle kinderen op 19 november.. Daar zal de versiering  en aankleding voor de zaal gemaakt worden.En komt iedereen alvast lekker in de stemming. Iedereen is welkom ook als je niet op de Nederlandse school zit, en voor de kinderen (t/m/ 8 jaar) die wel op de Miraflores school zitten is dit een verplichte activiteit ivm de cultuurdagen van de school.

Locatie's

De ins and outs worden snel helemaal duidelijk zoals locaties, routebeschrijving etc. Voor nu zet het vooral in uw agenda!! Het belooft een leuke en gezellige dag te worden.

Bevestiging:

graag ontvangen wij l een bevestiging van uw aanwezigheid vóór 15 november (zie document) per mail

met daarbij het aantal gezinsleden dat u aanwezig bent op 3 december en/of de knutseldag.

Groeten,

Alle hulppieten uit Panama