donderdag 17 november 2016

Sinterklaasfeest Spanje

Sinterklaas 3 december bij Cafe Rembrandt

Sinterklaas brengt ook dit jaar weer een bezoek aan de kinderen in Barcelona.

Het Sinterklaasfeest zal plaatsvinden op zaterdag 3 december in Café Rembrandt.
Het adres is: Calle Marina 20, Barcelona.
Om de (kleinere) kids niet te lang te laten wachten, willen we, afhankelijk van het aantal aanmeldingen, 2 groepen maken. De kleinere kinderen in de ochtend en de wat oudere kids in de middag groep. Groep 1 om 11.00uur en groep 2 om 13.30uur.  Natuurlijk worden kinderen van verschillende leeftijden van 1 gezin wel in dezelfde groep ingedeeld.

De kinderen zullen per gezin of in een groepje kinderen bij de Sint worden geroepen en een chocoladeletter van de NVBCN krijgen. We vragen een vergoeding per kind van 2,50euro voor de kosten van de letter, het snoepgoed en ter vergoeding van de onkosten van de organisatie door de NVBCN en de overige vrijwilligers. Dit moet aan de deur bij Rembrandt op de dag zelf worden betaald bij de NVBCN bij aanmelding van aanwezigheid.

We zouden het erg op prijs stellen als jullie je aanwezigheid op het Sinterklaasfeest zo snel mogelijk aan ons willen bevestigen (aub vóór 25 november) en ons de volgende informatie willen doorgeven: Aantal kinderen, naam + leeftijd. Je kan je kinderen aanmelden op via dit aanmeldformulier.

Zodra we alle aanmeldingen binnen hebben, zullen we aan de ouders die zich hebben aangemeld een mail sturen met de vraag om wat informatie over hun kind/kinderen aan te leveren voor het Sinterklaasboek ;-) en laten weten in welke groep ze zijn ingedeeld.

We hopen jullie allemaal te zien op zaterdag 3 december!

______________________________________________________________

Vertoning Kinderfilm Trippel Trappel 4 december

De NVBCN organiseert op 4 december 2016 om 12:00 uur een bioscoopvoorstelling van de Nederlandse animatiefilm 'Trippel Trappel - Dieren Sinterklaas' (http://www.trippeltrappel.nl) . De film is voor alle leeftijden en zal worden vertoond in de nieuwe bioscoop Zumzeig Cinema cooperativa (nabij Sants Estació en Plaça Espanya, metro Tarragona).

De toegangsprijs in de voorverkoop is 4 Euro voor kinderen tot en met 8 jaar en 5 Euro voor oudere kinderen en volwassenen. De kaartjes aan de deur (indien plaatsen beschikbaar) zijn 6,50 euro voor kinderen en 7,50 euro voor volwassenen. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus wees er snel bij.

Kaartjes kunnen besteld worden via deze link.

____________________________________________________________________________

Volleybal Fundraiser Proactiva 5 november: Verslag

Met dank aan Nick van der Vlag en Linda Rens van de organisatie en de 78 deelnemers op 5 november jongstleden, kunnen we terugkijken op een zeer geslaagde Fundraiser & Volleybal toernooi voor de NGO Proactiva. We hebben 756,- euro opgehaald voor Proactiva deze dag!
De prijzen werden verzorgd door Alex Spanje en Caser en El Chiriguito group heeft 20% van de omzet gedoneerd aan Proactiva.

Zie hier de link voor het fotoalbum van het Toernooi op Facebook.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van de Nederlandse Vereniging Barcelona,