vrijdag 11 november 2016

WK Allround Schaatsen in Hamar

Heia heia!

Het WK Allround Schaatsen in Hamar komt er weer aan! Na eerdere leuke bezoeken aan Hamar willen we er ook deze keer weer bij zijn! Het WK is op 4 en 5 maart 2017 in Vikingskipet in Hamar (zie http://vikingskipet.com/hoa_event/vm-skoyter-allround-2017/).

We zijn van plan om zondag 5 maart te gaan kijken en hebben een bus geregeld (kosten 80 Nok per persoon voor leden, 200 Nok per persoon voor niet-leden, zodat we gezellig samen kunnen reizen vanaf Oslo naar Hamar en terug. Heb je zin om met deze bus mee te rijden, meld je dan aan via deze link https://goo.gl/forms/qf0qwQ9q7xXH4aUH2 (wie het eerst komt, wie het eerst maalt (leden hebben voorrang)). Boek a.u.b. zelf je toegangskaarten.

Details zijn als volgt:

- Tijd: Zondag 5 maart 2017 (deuren open om 11:30, start om 13:30)
- Vervoer: Met door NCO geregelde bus (pick-up in Oslo om 10:00 uur bij Thon Opera hotel of eigen vervoer.
- Kaartjes: Wij nemen zelf staanplaatsen in het vak 'Nordre Sving' (325 Nok per volwassene, 120 Nok voor kinderen jonger dan 15 jaar (kinderkaartjes kunnen alleen voor Søndre Sving worden gekocht, maar geven ook toegang tot Nordre Sving); koop zelf je kaartje(s) via http://www.ticketmaster.no/event/vm-skyter-2017-billetter/509725.

Heia heia!

Vriendelijke groeten,