maandag 19 december 2016

Koning brengt bezoek aan project ‘Aan de slag’

Koning brengt bezoek aan project 'Aan de slag'
Zijne Majesteit de Koning heeft vanmiddag een bezoek gebracht aan het project 'Aan de slag' in het 3-Generatiecentrum in Utrecht. 'Aan de slag' biedt asielzoekers de mogelijkheid om vrijwilligerswerk te doen buiten het asielzoekerscentrum. Dit project is één van de initiatieven van het 'expertisecentrum gezondheidsverschillen' Pharos. Deze organisatie heeft tot doel de kwaliteit van zorg voor iedereen te verbeteren.

Koning opent vernieuwde Thialf
Zijne Majesteit de Koning opent op vrijdag 27 januari in Heerenveen het vernieuwde Thialf. De Koning zal de opening verrichten door het geven van een startschot voor een shorttrackrace en een langebaanwedstrijd.

Koning bij filmpremière Double Play op IFFR
Zijne Majesteit de Koning woont vrijdagavond 27 januari in het Oude Luxor Theater tijdens International Film Festival Rotterdam (IFFR) de wereldpremière bij van Double Play. Het is de verfilming van de roman Dubbelspel van de Curaçaose schrijver Frank Martinus Arion, geregisseerd door Ernest Dickerson. Met de première onderstreept het festival het culturele belang van Curaçao binnen het Koninkrijk der Nederlanden.