donderdag 8 december 2016

Training John van Loen, film Sinterklaasfeest, en Christmasparty!

Voetbaltraining van John van Loen

Heb je altijd al een keer een voetbaltraining willen krijgen van een oud-speler van het Nederlands elftal? Dan is dit je kans!

Zevenvoudig international John van Loen - die in zijn loopbaan speelde voor Roda JC, FC Utrecht, Feyenoord, Ajax, Anderlecht, het Japanse Sanfrecce Hiroshima en het Cypriotische Apoel Nicosia - geeft samen met zijn assistent Chavan Bihari (al 30 jaar jeugdtrainer in de hoogste jeugdafdelingen) een voetbaltraining.

Deze zondag, 11 december, is er een gratis kennismakingstraining te volgen van 14.00 – 16.00 uur.  Geef je snel op via johnvanloen65@ gmail. com.  Adres: Ao Xin sports park, 奥信体育公园, Olympic Green line 8 or 15 exit F.

Bekijk de website van de NVP voor een plattegrond, en bekijk hoogtepunten van John van Loen in het KNVB Bekertoernooi!

Film Sinterklaasfeest

De organisatie van het jaarlijkse Sinterklaasfeest op de ambassade heeft een film gemaakt van de vele beelden die zijn opgenomen tijdens het geweldige evenement.

De film van de Nederlanders in Beijing die aanwezig waren is inmiddels beschikbaar op het videokanaal van stichting De Rode Leeuw. Sta jij er met je kinderen ook op?

De NVP wil graag iedereen bedanken voor zijn medewerking en aanwezigheid bij de Sinterklaasevents dit jaar. In het bijzonder onze sponsoren (onderaan deze nieuwsbfrief te vinden), de vrijwilligers van de Rode Leeuw, Sinterklaas en zijn knechten, en de ambassade. En verder iedereen die een rol heeft gehad in het tot een succes maken van een prachtig kinderfeest!

Christmas Party

De Bencham (Benelux Chamber of Commerce) houdt woensdag 14 december (18.30-22.30), in samenwerking met de NVP en de BiB (Belgians in Beijing) zijn jaarlijkse kerstfeest.

Kaarten voor het event in hotel Marriott Northeast kunnen vooraf worden besteld. Lees alle info over de Christmas Party op de website van de Bencham.

Elements
De Nederlandse Vereniging Peking is een sociaal-cultureel platform ter bevordering van Nederlands(talig)e evenementen.

Naast maandelijks terugkerende activiteiten als een vrijdagmiddagborrel, een lunch en een kaartavond, organiseren we ook ieder jaar een Sinterklaasmiddag voor de kinderen, een feest rondom Koningsdag en nog veel meer andere leuke evenementen. Kom vooral eens kijken!

Bekijk onze activiteitenkalender en volg ons ook op Facebook!