dinsdag 24 januari 2017

Frankrijk: beste wensen voor 2017

Beste vriend(in) van Neerlandia,

Namens het bestuur wensen we u het allerbeste voor 2017!

Eerst even een terugblik op onze activiteiten in 2016: we begonnen met een druk bezochte nieuwjaarsborrel; er waren twee 'tieneruitjes'; rondleidingen in Toulouse en wandelingen in de mooie campagne; een bijzonder geanimeerd 'open podium'; ons koningsdîner; deelname aan het 'Forom des Langues' op de place Capitol met duizenden bezoekers; twee boekenbeurzen; een 'foto-uitje' en last, maar zeker niet least het 'Sinterklaasfeest'.

De jaaragenda voor 2017 staat in de steigers en we zullen die in de eerstvolgende nieuwsbrief  presenteren. Noteer vast onze nieuwjaarsborrel op dinsdag 31 januari (zie verder hieronder). Voorstellen voor nieuwe activiteiten zijn van harte welkom!

We komen graag in kontakt met leden die bereid zijn om bij hen in de buurt activiteiten te organiseren en te coördineren. Deze regio-coördinatoren kunnen uiteraard een beroep doen op ondersteuning van het bestuur en waar nodig financiële middelen.

Meer informatie bij Guy (06 22 49 78 35) of Henriette (06 82 61 37 81).

Dan verzoeken wij u om uw lidmaatschap voor dit jaar te vernieuwen.

De contributie bedraagt € 20,- per familie/adres. Als betalend lid krijgt u korting bij diverse activiteiten en ontvangt u de Neerlandia nieuwsbrief. Er zijn 3 mogelijkheden:

1.      Open het inschrijfformulier via de homepage van www.neerlandia.fr , print het uit, vul het in en stuur het met een chèque naar Neerlandia, 33 impasse de la Baraquette, 31400 Toulouse

2.      Betaal de contributie per overschrijving naar Neerlandia.

IBAN nr: FR76 1027 8022 1300 0203 0230 123

Het ingevulde inschrijfformulier kunt u scannen en opsturen naar contact@neerlandia .fr, per post toesturen, of meenemen naar de nieuwjaarsreceptie.

3.      Regel uw contributie 2017 tijdens de nieuwjaarsborrel op 31 januari.

We zien uw inschrijving graag voor 1 februari tegemoet.

Na ontvangst van uw contributie sturen we u een bevestiging en een korte enquête.

De nieuwjaarsborrel vindt plaats op dinsdag 31 januari in café-brasserie La Fabrique, 6 place du Peyrou, 31000 Toulouse. Het bestuur zal u daar vanaf 18:30 uur verwelkomen en u kunt  ter plekke de contributie voor 2017 voldoen. Tevens kunt u ons laten weten wat u in 2017 van Neerlandia verwacht en wat u zelf denkt te kunnen bijdragen! Tot 20:00 uur is het Happy Hour en een pint Grolsch is dan aantrekkelijke geprijsd. Er is ook Nederlands witbier verkrijgbaar. Leden ontvangen een consumptiebon. U kunt in de Brasserie vanaf 19:00 uur terecht voor een maaltijd. Partners zijn uiteraard welkom.

Komt allen!!

Guy van de Vinne -  voorzitter.

Henriette Retbi – secretaris

--     Association Neerlandia  Website: http://www.neerlandia.fr  e-mail: contact@neerlandia .fr