dinsdag 24 januari 2017

Nederlandse
Club Moskou

Winterbarbecue 2017

In de vorige mail waren per ongeluk 2 data genoemd voor de barbecue. Bij deze willen wij verduidelijken dat de jaarlijkse NCM Winterbarbecue op 5 februari 2017 plaats zal vinden in restaurant Pomestie-Park in Serebraniy Bor in Moskou.

Serebraniy Bor is een geliefd oord om te wandelen en (in de winter) te langlaufen. Het restaurant zelf heeft een schaatsbaan (schaatsen zijn daar te huur). Voor de kinderen zijn er ook nog ijsglijbanen en een kasteel gemaakt.

We verwachten te gaan borrelen en eten om een uur of drie. Uiteraard bent u welkom om eerder met de kinderen gebruik te maken van de speeltuin, etc.

Datum: zondag 5 februari 2017

Aanvang: 15.00

Einde: uiterlijk 18.00

Locatie: Restaurant Pomestie-Park  http://pomestie-park.com/

Moskou, Serebraniy Bor, Ul. Tamanskaya 46, blg 1 (г. Москва, Серебряный бор, ул.Таманская, вл. 46, стр. 1)

Eigen bijdrage: 1000R pp. (kinderen onder de 12 jaar mogen mee voor niks)

Gelieve aan te melden via nlclubmoskou@ gmail. com uiterlijk 31 januari. Wij willen graag weten met hoeveel u komt en hoeveel kinderen onder de 12 jaar meekomen.

​Wij hopen u allen op 5 februari te begroeten!

Verkiezing Tweede Kamer op 15 maart 2017
Stemmen vanuit het buitenland - Registreer u voor 1 februari 2017

Woensdag 15 maart 2017 vindt de verkiezing plaats van de leden van de Tweede Kamer der Staten-Generaal. Om vanuit het buitenland te kunnen stemmen voor deze verkiezing moet u zich eerst registreren. Dat kan tot en met 1 februari 2017. Op deze website vindt u informatie over de registratie en over het stemmen vanuit het buitenland.