maandag 6 februari 2017

Frankrijk: PINTO, reu, kruising braque, middelbare leeftijd

PINTO, reu, kruising braque, middelbare leeftijd
Hierbij PINTO, een lieve sociale reu, kruising braque, middelbare leeftijd. Kan met iedereen goed opschieten, katten geen probleem. Denkt u erover een hond of kat aan te schaffen? U bent welkom in REFUGE DE THIERNAY, waar keuze is uit een groot aantal gezonde en vrolijke  honden en katten die op een nieuwe baas wachten. Op […] Het bericht PINTO, reu, kruising braque, middelbare leeftijd verscheen eerst op Bourgondische Zaken.

Toen niemand de slachtoffers van de tandarts geloofde
De affaire 'van Nierop' Vier jaar na onze eerste ontmoeting met de slachtoffers van Jacobus Van Nierop (de tandarts uit Château-Chinon die veroordeeld is tot acht jaar gevangenisstraf voor verminking en oplichting) gaan we terug naar de initiatiefnemers van het 'Collectif Dentaire du Morvan'. Ze zitten nog steeds vol rancune. Eén tegen allen Ze duiken […] Het bericht Toen niemand de slachtoffers van de tandarts geloofde verscheen eerst op Bourgondische Zaken.

Een lokale munt in Tonnerre
Een werkgroep is al een aantal maanden bezig om te kijken of een lokale munt haalbaar is. Het zou voor het einde van 2017 van start moeten gaan. "Na anderhalf jaar overleg, lijkt het duidelijk dat het project de economische ontwikkeling van onze bedrijven kan versterken en onze regio gaat verrijken," zegt Eric Monoyer een […] Het bericht Een lokale munt in Tonnerre verscheen eerst op Bourgondische Zaken.