maandag 13 februari 2017

Ga je mee? WK Allround Schaatsen Hamar - club uitje voor jong, oud, hele familie en vrienden - zondag 5 maart!

Beste mensen,

Het aftellen is nu écht begonnen; over een kleine maand is het zover; het WK Allround Schaatsen in Hamar op zaterdag en zondag 4 en 5 maart! (zie http://vikingskipet.com/hoa_event/vm-skoyter-allround-2017/)

Haal je oranje outfit tevoorschijn! Het is weer de hoogste tijd om onze schaatsende medelanders heel hard aan te moedigen! Zoals eerder aangekondigd heeft de Nederlandse Club Oslo een bus gereserveerd om zondag 5 maart met z'n allen op een comfortabele en gezellige manier samen naar Hamar te reizen! We vertrekken om 11.00 vanaf Thon Hotel Opera in Oslo, vlakbij het centraal station en het is 1,5 uur rijden dus we zijn ruim op tijd voor de start om 13:30. Direct na afloop brengt de bus ons meteen weer terug naar Oslo.

Wat is er nu makkelijker dan dat vervoer geregeld is? De kosten voor de gehele busreis is 80 Nok per persoon voor leden en 200 Nok per persoon voor niet leden (leden hebben voorrang). Wacht niet te lang en meld je via deze link (https://goo.gl/forms/qf0qwQ9q7xXH4aUH2) aan voor het vervoer!

Boek a.u.b. je kaartjes voor het schaatsevent zelf via deze link (http://www.ticketmaster.no/event/vm-skyter-2017-billetter/509725). Wij nemen zelf staanplaatsen (met prima mogelijkheden om te zitten) in het vak 'Nordre Sving'; 325 Nok per volwassene, 120 nok voor kinderen jonger dan 15 jaar (kinderkaartjes kunnen alleen voor 'Søndre Sving' worden gekocht, maar geven ook toegang tot 'Nordre Sving').

Nogmaals de details op een rijtje:

Tijd en datum: Zondag 5 maart 2017 om 11:00, retour na de medailleplechtigheid

Vervoer en plaats van vertrek: Met door NCO geregelde bus vanaf Thon Hotel Opera in Oslo, vlakbij Oslo centraal station. Aanmelden busreis via deze link: https://goo.gl/forms/qf0qwQ9q7xXH4aUH2

Kaartjes voor het event: A.u.b. zelf aanschaffen via deze link: http://www.ticketmaster.no/event/vm-skyter-2017-billetter/509725

We kijken enorm uit naar deze dag en hopen op genoeg interesse voor de georganiseerde en gezellige busreis!
Mocht je nog vragen hebben: Neem graag contact op met Arjan (tlf 93472739) of Marinella (tlf 45430102)

Tot zondag 5 maart!

Heia heia!