dinsdag 21 februari 2017

Klaar voor de start? Export!

Nederlandse bedrijven verdienen hun geld voor een groot deel over de grens. De overheid zet zich daarom actief in voor de belangen van Nederlandse bedrijven in het buitenland. Gaat u voor het eerst exporteren? Of exporteert u al, maar wilt u nieuwe markten verkennen? Kom dan op donderdag 30 maart...

Octrooiblog: Metselrobot neemt zwaar werk uit handen
Stel, je wilt een hele hoge, lange muur bouwen. Een grote muur. Dat kan je natuurlijk heel traditioneel door mensen laten doen. Goed voor de werkgelegenheid!

Opening inschrijving diverse tariefcontingenten in sector rundvlees maart 2017
Nieuwsbericht 17.012 - In de maand maart 2017 kunt u zich inschrijven voor diverse invoertariefcontingenten in de rundersector.

Making Africa Work helpt innovatieve ondernemers met Afrikaanse ambities
Ondernemers met een innovatief idee voor Ghana, Marokko, Kenia, Rwanda of Sierra Leone kunnen hulp krijgen via Making Africa Work. Deze regeling helpt ondernemers bij het waarmaken van hun plannen.

Google en Oracle investeren in startup scene in São Paulo
De startup scene in Brazilië groeit. De toegang tot de Braziliaanse markt voor buitenlands kapitaal versoepelde in 2016.