dinsdag 14 februari 2017

Koningin Máxima geeft startsein voor trainingen voor alleenstaande moeders

Hare Majesteit Koningin Máxima bezoekt woensdagochtend 8 maart 2017, ter gelegenheid van Internationale Vrouwendag, een bijeenkomst van Stichting Single SuperMom in Amsterdam. De stichting, gericht op alleenstaande moeders, heeft trainingen Empowerment ontwikkeld. Koningin Máxima geeft het startsein voor deze trainingen.

Koningin Máxima brengt werkbezoek aan Koppert Cress
Hare Majesteit Koningin Máxima brengt dinsdagmiddag 7 maart een werkbezoek aan Koppert Cress in Westland. Koppert Cress is winnaar van de Koning Willem I Plaquette voor Duurzaam Ondernemerschap 2016. Deze prijs beloont duurzame innovaties van kleine of grote organisaties. Koningin Máxima is erevoorzitter van de Koning Willem I Stichting.

Koningin Máxima brengt werkbezoek aan Emma at Work
Hare Majesteit Koningin Máxima heeft dinsdag 14 februari een werkbezoek gebracht aan de stichting Emma at Work in het Emma Kinderziekenhuis/Academisch Medisch Centrum in Amsterdam. De stichting begeleidt jongeren met een chronische ziekte of lichamelijke beperking bij het opdoen van werkervaring via bijvoorbeeld een vakantie- of bijbaan of een andere vorm van werk. De werkervaring kan hen helpen bij het opbouwen van een zelfstandig bestaan.