dinsdag 7 februari 2017

NOB: Europese school Luxemburg - Eerstegraads Docent Natuurkunde

Europese school Luxemburg - Eerstegraads Docent Natuurkunde
Stichting NOB zoekt namens het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap, voor de Europese school in Luxemburg per 1 september 2017 een Eerstegraads Docent Natuurkunde (1 fte).

Vacature Rwanda - directeur-leerkracht
Zoek je een afwisselende baan als directeur-leerkracht op een NTC-school die staat als een huis, wordt bestuurd door een enthousiaste groep mensen en waar kwaliteit, duurzaamheid en aandacht voor diversiteit hoog in het vaandel staan? Dan heeft de NTC-school "Het Nest" de baan die je zoekt in één van de mooiste en veiligste steden en landen van Afrika: Kigali, Rwanda.

"Hoe groot is Nederland?": Internationaal onderwijs buiten en binnen Nederland als inspiratiebron
"Laten we ons realiseren dat het in onze huidige wereld van groot belang is dat we onze kinderen internationaal competent maken, zodat zij als ware wereldburgers de toekomst tegemoet kunnen treden. En laten we daarin vooral gebruik maken van en ons laten inspireren door de kennis en ervaring die er over dit onderwerp al aanwezig is; op grote en kleine schaal en zowel in het Nederlands onderwijs in het buitenland als in het internationaal onderwijs in Nederland."