dinsdag 21 februari 2017

[NVWJ] Registratie maillijst Koningsdag

Beste Nederlanders woonachtig in West-Japan,

Zoals bij velen van u bekend, organiseert het Consulaat-Generaal elk jaar een Koningsdag receptie. We hebben recentelijk echter begrepen dat dit nog niet bij iedereen bekend is. We proberen de uitnodiging hiervoor bij zoveel mogelijk Nederlanders in de regio terecht te laten komen, maar dit is in de laatste jaren klaarblijkelijk niet goed gelukt.

Vandaar dat we u nu met de medewerking van de Nederlandse Vereniging in West-Japan deze email sturen.

Voor diegenen die de afgelopen jaren geen uitnodiging ontvangen hebben, en graag (wederom) opgenomen willen worden op de mailing list voor dit evenement, wil ik u vriendelijk verzoeken een email te sturen aan osa-az@minbuza.nl met als onderwerp "registratie mailing-list koningsdag" en daarin de volgende informatie:

Naam:
Naam partner: (waar van toepassing)
Kinderen: (waar van toepassing, geb. datum en naam)
Adres:
Werkgever: (waar van toepassing)
Functie: (waar van toepassing)

NB: Als u zich aanmeldt voor deze mailing list, stemt u er mee in dat medewerkers van het CG en/of de ambassade in Tokio contact met u kunnen opnemen.

We maken graag (hernieuwd) kennis met u op de komende Koningsdag receptie, waarvoor te zijner tijd weer een uitnodiging verzonden zal worden.

Met vriendelijke groet,

Het Consulaat-Generaal van het Koninkrijk der Nederlanden in Osaka/Kobe

==============================================
U heeft zich opgegeven voor deze lijst via http://hollandjapan.com