donderdag 2 februari 2017

Vrijdag 3 februari maandborrel
Donderdag 27 april Koningsdag

NVBCN Maandborrel 3 februari

Vrijdag 3 februari organiseren wij weer een NVBCN maandborrel. Met deze maandborrel willen wij graag samen met Amarre69 het goede doel  Fundacion Small  steunen. Zij helpen bij de genezing en het welzijn van kinderen met kanker en hun familie.

Tijdens de borrel kunt u een T-shirt kopen voor €10,-- waarvan 50% naar het goede doel gaat. En er is een Special offer voor elke Corona die u koopt gaat € 1,-- naar het goede doel.  Uiteraard zullen we weer langs gaan met de bitterballen en ook zal er muziek aanwezig zijn van een DJ.

Je bent van harte uitgenodigd vanaf 19:00h bij Amarre69.

Iedereen die lid is of ter plaatse lid wordt van de NVBCN, krijgt het eerste drankje tussen 19:00 – 20:00h van het huis.

Nieuwjaarsborrel 13 januari 2017

Op 13 januari 2017 hebben wij onze nieuwjaarsborrel met als thema Mexican Night georganiseerd. Dit evenement vond plaats in La Adelita Botanero Mexicano (Calle Muntaner 100) in Barcelona. Wij willen nogmaals onze sponsoren, de locatie en mede organisator bedanken La Adelita Botanero Mexicano, Mexcat Barcelona, Alex Spanje & Portugal, Super Lekker - International Supermarket, COGESA Expats, Enjoy Apartments, TecnicMoving

Copyright © 2017 Nederlandse Vereniging Barcelona, All rights reserved.
Member of NVBCN