vrijdag 10 maart 2017

Chili: Paas Picknick - zondag 26 maart

Beste leden,

Na het grote succes vorig jaar, organiseren we dit jaar wederom een Paas Picknick in samenwerking met de Nederlandse School. Iedereen is zondag 26 maart om 12:00 uur van harte welkom in het Parque Araucano om de tweede editie met ons te vieren. We zullen een plekje reserveren bij de tafels achter "Kidzania" (ingang Rosario Norte).

Het idee is dat iedereen zelf een picknick kleed meeneemt en voor eigen eten en drinken zorgt. De Nederlandse Vereniging zorgt voor een gezellige plek in het park, wat lekkers en paaseieren voor de kinderen (die ze uiteraard zelf moeten zoeken). Daarnaast zal de Nederlandse School een aantal leuke activiteiten voor de kinderen organiseren, zoals eieren verven en paas mandjes maken. Kortom, een leuke, gezellige dag voor alle leeftijden!

Om er zeker van te zijn dat de Paashaas genoeg paaseitjes meeneemt, verzoeken we je om je van tevoren aan te melden voor de Paas Picknick d.m.v. een mailtje aan nlv@ nlv. cl.

Het laatste nieuws van de Paashaas is te volgen op onze Facebookpagina! Hierop zullen we o.a. onze exacte locatie posten op de dag van de picknick.

Laten we er met z'n allen een Vrolijk Pasen van maken!

Met vriendelijke groet,

De Nederlandse Vereniging en de Nederlandse School