maandag 13 maart 2017

Donderdag verkiezingsontbijt bij ambassade

Donderdagochtend 16 maart houdt de ambassade een 'verkiezingsontbijt' in het kader van de Tweede Kamerverkiezingen.

Met een live televisieverbinding worden de aanwezigen op de hoogte gehouden van de eerste uitslagen. Professor Monique Leyenaar, hoogleraar vergelijkende politicologie van de Radboud Universiteit Nijmegen, is te gast op de ambassade en zal haar visie geven op wat de uitslag van deze verkiezingen zou kunnen betekenen voor Nederland.

Geïnteresseerden kunnen zich tot en met maandag 13 maart aanmelden door een mailtje te sturen naar:  pek-pa@minbuza.nl.  Het verkiezingsontbijt begint om 07.00 uur en duurt tot 09.00 uur.

Elements
De Nederlandse Vereniging Peking is een sociaal-cultureel platform ter bevordering van Nederlands(talig)e evenementen.

Naast maandelijks terugkerende activiteiten als een vrijdagmiddagborrel, een lunch en een kaartavond, organiseren we ook ieder jaar een Sinterklaasmiddag voor de kinderen, een feest rondom Koningsdag en nog veel meer andere leuke evenementen. Kom vooral eens kijken!

Bekijk onze activiteitenkalender en volg ons ook op Facebook!