maandag 6 maart 2017

Koning bij uitreiking Future for Nature Awards

Zijne Majesteit de Koning is vrijdagmiddag 31 maart aanwezig bij de viering van het tienjarig jubileum van de stichting Future For Nature in dierenpark Koninklijke Burgers' Zoo in Arnhem. Ook worden de jaarlijkse Future for Nature Awards uitgereikt aan drie internationale jonge natuurbeschermers.

Koningin Máxima bij Global Money Week
Hare Majesteit Koningin Máxima houdt donderdagochtend 30 maart in het bezoekerscentrum van de Nederlandsche Bank in Amsterdam een korte toespraak ter gelegenheid van de Global Money Week, de internationale versie van de Week van het Geld. Het evenement richt zich op kinderen van 10-16 jaar en wordt georganiseerd door de Child & Youth Finance International (CYFI) in samenwerking met platform Wijzer in geldzaken en Aflatoun International.

Koningsdagconcert in Tilburg
Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander, Hare Majesteit Koningin Máxima en Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Beatrix zijn maandagavond 3 april 2017 aanwezig bij het Koningsdagconcert in Theaters Tilburg.