vrijdag 10 maart 2017

Koning brengt werkbezoek aan basisschool Kbs Sinte Maerte

Zijne Majesteit de Koning bracht vandaag een werkbezoek aan Kbs Sinte Maerte, een basisschool in Breda. Het bezoek stond in het teken van de leraar en het opleiden van toekomstige leraren in de school. Kbs Sinte Maerte is één van de opleidingsscholen in Breda. De Koning sprak op de school met ervaren en startende leerkrachten.

Koningin Máxima bij Impact Summit Europe 2017
Hare Majesteit Koningin Máxima woont dinsdagochtend 21 maart in het Vredespaleis in Den Haag de opening bij van de derde editie bij van de 'Impact Summit Europe 2017' die op 21 en 22 maart wordt gehouden. De internationale bijeenkomst richt zich op 'impact investing', een investeringsvorm waarbij naast het financieel rendement ook naar de positieve maatschappelijke effecten wordt gekeken. Koningin Máxima is aanwezig in haar hoedanigheid van speciale pleitbezorger van de secretaris-generaal van de Verenigde Naties voor inclusieve financiering voor ontwikkeling.

Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima nemen deel aan NLdoet
Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander en Hare Majesteit Koningin Máxima hebben vrijdag 10 maart deelgenomen aan NLdoet van het Oranje Fonds, de grootste vrijwilligersactie van Nederland.