donderdag 23 maart 2017

Mexico: Koningsfeest 2017 Acapulco Retro

Beste paisanos,

Het bestuur heeft niet stilgezeten en is reeds met volle vaart aan de slag gegaan om er voor te zorgen dat we met z´n allen weer een leuke Koningsdagviering kunnen beleven. Zaterdag 29 april gaat het gebeuren, dus hou deze datum vrij in uw agenda.

Club Naval is wederom de lokatie, maar dit jaar wordt het feest gehouden in de zaal "Poseidon", waar een grote schelp als podium dient. Het bracht ons tot het thema van dit jaar; Acapulco Retro!

We hanteren zoals gewoonlijk de beproefde formule van een diner met open bar, en dezelfde band als vorig jaar komt ook nu weer de feestvreugde verhogen. Het wordt dus weer swingen geblazen.

Gelukkig kunnen we ook weer rekenen op onze sponsors, waardoor we de kaartjes, ondanks alle prijsstijgingen, toch betaalbaar hebben weten te houden. Voor de vroegboekers geldt een prijs van 700 peso pp. Deze prijs is geldig t/m 1 april 2017. Uw betaling moet dan wel voor die datum bij ons binnen zijn. Daarna zal het kaartje 800 peso pp gaan kosten.

Gezien de afspraken die we gemaakt hebben met de Club Naval, is de sluitingsdatum voor de kaartverkoop 15 april (of eerder als we vol zijn). Er zal dus GEEN kaartverkoop aan de deur plaatsvinden. Reserveer uw kaartje(s) dus op tijd.

Alle informatie vindt u op onze website; nvmexico.com

Tot 29 april!

Groeten van de feestcommissie