woensdag 5 april 2017

Balletvoorstelling 7 april Speciale Actie!

Stichting
Nederlandse
Club Moskou

Balletvoorstelling 7 april

Met een Nederlandse balletdanser!

Ballet Moscow heeft een speciale aanbieding voor de Nederlanders in Moskou. Ballet Moscow wil u graag uitnodigen en een speciaal aanbod doen om op vrijdag 7 april naar een prachtige moderne balletvoorstelling te komen kijken, genaamd: 'Architecture of sound'.
De avond bestaat uit twee verschillende balletten genaamd: 'Labyrinth' en '3 poems'.

Om een beter beeld te krijgen van de voorstellingen:
Labyrinth

Nederlandse danser
Het is misschien interessant voor u om te weten dat sinds augustus 2016 Ballet Moscow een Nederlandse danser in dienst heeft genomen. Zijn naam is Otmar Klemann en hij zal in allebei de stukken te zien zijn op deze avond.

Voor de NCM heeft Ballet Moscow speciale kaartjes gereserveerd. Deze kaartjes kosten normaal tussen de 1200 en de 2000 roebel, maar u mag de voorstelling komen bekijken voor 1000 roebel per kaartje. Na de voorstelling is er een mogelijkheid om Otmar Klemann persoonlijk te ontmoeten, waarbij hij vragen over het gezelschap, de dans stukken en/ of toekomstige werken van het gezelschap kan beantwoorden, mocht u dat willen.

De voorstelling zal plaats vinden op 7 april in het theater van het Cultureel centrum ZIL (metro halte Avtozavodskaya) en zal beginnen om 19:00 uur.

Reserveren
Als u geïnteresseerd bent, kunt u uiterlijk 2 april kaartjes reserveren door een e-mail te sturen met uw naam, het aantal mensen waarmee u wilt komen en of u geïnteresseerd bent om na de voorstelling Otmar Klemann te ontmoeten naar het volgende e-mail adres: groups.baletmoskva@ gmail. com
U kunt uw kaartjes uiterlijk 10 minuten voor aanvang van de voorstelling ophalen. (Er kan alleen contant betaald worden).

Meer informatie kunt u vinden op onze website, beschikbaar in het Russisch en deels in het Engels. http://baletmoskva.ru/en/arxitektura-zvuka

De eerstvolgende NCM activiteiten: