woensdag 19 april 2017

China: Koningsdag 2017 - kinderfeest

Koningsdagfeesten komen eraan!

Het is bijna zover: de Koningsdagfeesten komen eraan! De voorbereidingen zijn in volle gang. Voor de kinderen, en voor de volwassenen.

Kinderkoningsdag

Ook dit jaar vindt er weer een Kinderkoningsdag plaats in samenwerking met de Rode Leeuw. Alle kinderen zijn 23 april welkom om mee te doen met leuke oud-Hollandse spelletjes, picknick en een vrijmarkt! Leerlingen van grade 5 t/m IB kunnen lasergamen! Aanmelden graag voor 22 april via kinderactiviteit@derodeleeuw .org.

Lees verder op de website van de NVP!

Koningsdag

We zijn er allemaal aan gewend: om de zoveel tijd geeft de lokale overheid een code oranje af voor zware smog. Dit keer geven wij een code oranje af voor een knallend koningsfeest in Blue Marlin! Op 29 april kleurt Beijing een beetje oranje voor het feestje van het jaar! Oerhollandse snacks als bitterballen en frikandellen zullen niet ontbreken op dit feest, en we hopen dat u ook niet zal ontbreken!

Lees verder op de website van de NVP!

Nieuwe website

De website van de NVP is weer in de lucht. Sterker, hij is helemaal vernieuwd! De komende periode wordt de website verder ontwikkeld, maar neem gerust alvast een kijkje.

Elements
De Nederlandse Vereniging Peking is een sociaal-cultureel platform ter bevordering van Nederlands(talig)e evenementen.

Naast maandelijks terugkerende activiteiten als een vrijdagmiddagborrel, een lunch en een kaartavond, organiseren we ook ieder jaar een Sinterklaasmiddag voor de kinderen, een feest rondom Koningsdag en nog veel meer andere leuke evenementen. Kom vooral eens kijken!

Bekijk onze activiteitenkalender