dinsdag 4 april 2017

Finland: Nieuwsflits voorjaar 2017

Hallo

Het jubileumjaar van de Nederlandse vereniging in Finland (nu 80!)  is in gestart met een goed bezochte nieuwjaarsborrel. Na de kwartaalborrel en de ALV (beiden afgelopen maart) staat er de komende tijd het volgende op het programma:

EXPOSITIE CAESAR VAN EVERDINGEN − MASTER PAINTER IN THE AGE OF REMBRANDT, ZATERDAG 8 APRIL - 14.00 SINEBRYCHOFF TAIDEMUSEO, HELSINKI.
Verzamelen bij de ingang van het museum. Koffie in Cafe Ekberg op Bulevardi na afloop.

KONINGSDAG – DONDERDAG 27 APRIL, 18.30 – 20.30 UUR. LOKATIE: VILLA KLEINEH (DE RESIDENTIE), HELSINKI,

Naast Helsinki zijn er vieringen door heel Finland in Turku, Tampere, Oulu en Jyväskylä!

Het is een bijzonder jaar ! Koning Willem Alexander wordt 50 jaar, Finland viert zijn 100-ste verjaardag en de Nederlandse vereniging bestaat 80 jaar. Daarom vindt de koningsdagviering dit jaar plaats in Villa Kleineh, de residentie van de nederlandse ambassadeur. De capaciteit van de residentie is beperkt.

En verder nog in ieder geval (en er komt nog meer bij):

ZOMERKAMP, 4 - 6 AUGUSTUS, RUOVESI
Ook dit jaar wordt weer het NViF zomerkamp georganiseerd. Het vindt het plaats in het weekend van 4,5 en 6 augustus (het laatste weekend van de vakantie) op camping Haapasaari in Ruovesi. Zet de data vast in de agenda, meer info volgt later.

CONTRIBUTIE:
Inmiddels heeft ruim 50% van de leden de contributie voor 2017 voldaan - bedankt!

Namens net bestuur van de NViF, met een groet,

Michael