dinsdag 4 april 2017

Mexico: Paasfeest

Beste paisanos,

Wij hebben goed nieuws! De paashaas heeft te kennen gegeven dat hij alsnog Mexico Stad aan kan doen alvorens hij met Semana Santa naar Acapulco vertrekt.

Op zondag 9 april komt hij paaseieren verstoppen in de tuin van Henno en Simone in Lomas de Chapultepec. Daar maken we dan maar meteen een gezellige happening van, met uiteraard een hapje en een drankje. Henno bereidt rond lunchtijd wat lekkere dingen op de BBQ en de Nederlandse Vereniging zal zorgen voor bier, wijn, frisdrank en sap. Bij ontvangst zal er koffie zijn.

Terwijl de ouders gezellig bijkletsen, kunnen de kinderen in de knutselhoek paaseieren beschilderen en decoreren, paashaasoren maken, of zich uitleven op een paaskleurplaat. Hoogtepunt zal de eierzoek wedstrijd zijn (sorry, alleen voor de kinderen...), we hebben een leuk prijsje voor het kind dat de meeste eitjes weet te vinden.

Het Paasfeestje zal beginnen om 12.00 uur, en we sluiten het rond 17.00 uur af.

Gezien de beperkte ruimte is opgeven noodzakelijk. De sluitingsdatum is 7 april (of eerder als we vol zijn). U kunt zich opgeven via de module op onze website: nvmexico.com

Kosten voor leden: 200 peso per volwassene, en voor niet-leden/gasten 300 peso per volwassene. Kinderen van 3 t/m 16 jaar: 100 peso per kind. Baby´s zijn gratis. Graag kontant betalen bij de ingang op de dag zelf. Denk aam uw pasje als u lid bent.

Voor vragen; feestcommissieNV@ gmail. com

Veel groetjes van het bestuur en de paashaas, en hopelijk tot 9 april!