vrijdag 7 april 2017

Noorwegen: Koningsdag 2017

Beste aspirant-leden,

We nodigen jullie hierbij van harte uit om samen met ons Koningsdag te vieren op zaterdagmiddag 29 april op Trollvannstua!

Iedereen is van harte welkom; jong, oud, met kinderen, zonder kinderen, studenten, ... Voor de kinderen organiseren we Koningsspelen met oer Hollandse activiteiten (zoals koekhappen, sjoelen, stoelendans, etc.). Ook willen we jullie aanmoedigen om zelf bij te dragen aan een vrijmarkt; neem je overtollige speelgoed, dvd´s, boeken en kleren mee, geef een viool concert, zing een lied, etc.

Naast het vaste menu van Trollvannstua zullen er typisch Nederlandse lekkernijen zoals bitterballen en een patatje oorlog te koop zijn en verder is dit natuurlijk een leuke gelegenheid om weer eens andere Nederlanders te ontmoeten.

Plaats: Trollvannstua (zowel binnen als buiten), Trollvannsveien 3, Oslo (http://www.trollvann.no/kart.html)

Datum: Zaterdag 29 april van 12:00 tot 15:00

Kosten: Leden Nederlandse Club Oslo: Kinderen en volwassenen gratis.
             Niet-leden: Kinderen gratis, volwassenen 50,- nok per persoon.

Aanmelding: Uiterlijk vrijdag 21 april via deze link https://goo.gl/forms/5G1kLUPDmD841dO32 (in verband met inkopen) (niet bindend)

We kijken ernaar uit om met jullie een leuke dag te beleven!

Met vriendelijke groeten,
Bestuur Nederlandse Club Oslo