dinsdag 9 mei 2017

Koningin Máxima lanceert werkgeverswebsite op symposium platform Wijzer in geldzaken

Hare Majesteit Koningin Máxima is dinsdagochtend 23 mei aanwezig bij het jaarlijks symposium van het platform Wijzer in geldzaken in The College Hotel in Amsterdam. Tijdens de bijeenkomst lanceert zij een werkgeverswebsite voor financieel gezonde werknemers.

Werkbezoek president Costa Rica
De president van Costa Rica, Luis Guillermo Solís Rivera, brengt woensdag 10 en donderdag 11 mei een werkbezoek aan Nederland. De president wordt vergezeld door zijn partner, mevrouw Mercedes Peñas Domingo. Het werkbezoek staat in het teken van de verdere versterking van de bilaterale relatie tussen Nederland en Costa Rica, met speciale aandacht voor de economische banden. Thema's tijdens het werkbezoek zijn (maritieme) logistiek, duurzame landbouw en energie en klimaat. Naast de ministers van Buitenlandse Zaken, Handel en Landbouw, reist er ook een economische delegatie mee.

Koningin Máxima brengt werkbezoek aan TOBROCO
Hare Majesteit Koningin Máxima brengt donderdag 8 juni een werkbezoek aan TOBROCO Machines in Oisterwijk. TOBROCO is winnaar van de Koning Willem I Prijs 2016 in de categorie midden- en kleinbedrijf. Deze prijs beloont durf, daadkracht, duurzaamheid en doorzettingsvermogen en stimuleert creatief en innovatief ondernemerschap. Koningin Máxima is erevoorzitter van de Koning Willem I Stichting en reikte de prijs op 26 mei 2016 uit.