maandag 5 juni 2017

Afscheid van predikant Joost Röselaers.

masthead nieuwsbrief
Herinnering

Greetings!

Zoals U waarschijnlijk weet vertrekt onze predikant Joost Röselaers; 2 juli a.s. wordt helaas zijn laatste dienst. We willen hem na de dienst graag een mooi afscheidscadeau geven. Mocht U daaraan willen bijdragen, gelieve dan Saskia of Rein te bellen op 020 7588 1684, of een mailtje te sturen aan  info@dutchchurch.org.uk

U kunt op de zondagen vooraf een gift achterlaten bij de kosters, of een cheque uitschrijven op naam van de Dutch Church en opsturen aan Dutch Church, 7 Austin Friars, London EC2N 2HA, of Uw bijdrage direct overmaken op onze bankrekening NatWest ac: 03009971 sc: 50 00 00 / ING NL83INGB0003402644. Graag 'Afscheid Joost' daarbij vermelden. Dank U!

As you probably know, unfortunately our minister Joost Röselaers is leaving us; his final service will be on 2 July 2017. We would like to give him a leaving present directly after that service. If you are interested in making a contribution, please contact Saskia or Rein on 020 7588 1684. You can also send an email to info@dutchchurch.org.uk.

Any cheques should be made out to the Dutch Church and sent to the Dutch Church, 7 Austin Friars, London EC2N 2HA. If you would like to pay by bank transfer our bank details are: NatWest ac: 03009971 sc: 50 00 00. Please reference "Joost leaving". Thank you!

U kunt ook via deze donatie knop direct een gift overmaken. Dank U!
Please use this donate button to make a contribution.Thank you!

undefined

Online
466 jaar Nederlandse Kerk, Vier dit met ons mee en like ons op Facebook, volg ons ook op Twitter.
Bezoek onze website om op de hoogte blijven van al onze activiteiten.

Quick Links

Nederlandse Kerk