dinsdag 27 juni 2017

Afscheidsaudiëntie ambassadeur Litouwen

Zijne Majesteit de Koning heeft hedenmiddag op Paleis Noordeinde in afscheidsaudiëntie ontvangen de ambassadeur van de Republiek Litouwen, Z.E. Darius Jonas Semaška.

Zomeropenstelling 2017 Paleis Noordeinde en Koninklijke Stallen
Deze zomer zijn Paleis Noordeinde en de Koninklijke Stallen wederom een aantal dagen te bezichtigen voor publiek. Vanwege de grote belangstelling voor de zomeropenstelling in 2016 is besloten ook dit jaar mensen in de gelegenheid te stellen een kijkje te komen nemen. Paleis Noordeinde opent vier zaterdagen haar deuren, te weten op zaterdag 15 juli en de drie zaterdagen daarna van 10.00 tot 18.00 uur. De Stallen zijn gedurende drie achtereenvolgende weken op de werkdagen dinsdag t/m vrijdag van 13.00 tot 17.00 uur te bezoeken:  18 t/m 21 juli, 25 t/m 28 juli en 1 t/m 4 augustus.

Koning beëdigt ambassadeurs
Zijne Majesteit de Koning heeft hedenochtend op Paleis Noordeinde achtereenvolgens de ambassadeurs mevrouw drs. G. Vonno-Landman MBA (Singapore), drs. A.G. van Leeuwen (Paramaribo), mevrouw drs. G.A.C.M. Stoios-Braken (Islamabad), drs. W. Kingma LLM (Berlijn), mevrouw I.M.J. van Dueren (Sana'a), en mevrouw drs. B.M. van Hellemond (Harare) beëdigd. RVD, nr. 156