zondag 4 juni 2017

China: Bezoek Kamp / Borrel / Bencham-barbecue

Politiek Café Beijing minister Kamp

De VVD afdeling China houdt dinsdag 6 juni een zogeheten Politiek Café met minister Henk Kamp, in Hilton Beijing. Het event, waar alle Nederlanders bij welkom zijn, is van 20.00 tot 22.00 uur.

Naast een inleiding over de actuele politieke ontwikkelingen in Nederland, gaat minister van Economische Zaken Kamp graag in gesprek over zaken die Nederlandse expats, ondernemers of studenten in China bezighouden.

Inloop is vanaf 20.00 uur. Minister Kamp, die deze periode op bezoek is in China en naast Beijing ook Xiamen zal bezoeken, is aanwezig tussen 21.00 en 22.00 uur. Aanmelding vereist, via de voorzitter van VVD afdeling China, Howard Klooster: howardklooster@outlook.com. Tel: 13702926507 / WeChat: howardklooster. Consumpties voor eigen rekening - maar tegen gereduceerd tarief.

Borrel

Meteen even een herinnering voor deze vrijdagavond: dan is weer de maandelijke NVP-borrel! Uiteraard in XL Bar and Restaurant. Dus wil je met andere Nederlanders de werkweek afsluiten, kom dan zeker vrijdag 2 juni even langs. Op de NVP-borrel is het altijd gezellig!

Bencham-barbecue

De Bencham, de Benelux Chamber of Commerce in Beijing, houdt zaterdag (3 juni) een Summer BBQ om het 'seizoen' feestelijk af te sluiten.

Het event wordt gehouden bij de residentie van de Ambassadeur van Luxemburg. Lees meer informatie op de website van Bencham.

Elements
De Nederlandse Vereniging Peking is een sociaal-cultureel platform ter bevordering van Nederlands(talig)e evenementen.

Naast maandelijks terugkerende activiteiten als een vrijdagmiddagborrel, een lunch en een kaartavond, organiseren we ook ieder jaar een Sinterklaasmiddag voor de kinderen, een feest rondom Koningsdag en nog veel meer andere leuke evenementen. Kom vooral eens kijken!

Bekijk onze activiteitenkalender