zondag 11 juni 2017

Mooi Zuid-Afrikaans design in Friesland

Winter wonderland!

Het is winter in Kaapstad! Dat betekent dagen waarop het aanzien daarvan niet veel afwijkt van de Nederlandse zomer (warm, stralend, heerlijk!), maar er zijn deze maanden helaas ook dagen waarop het grijs, regenachtig en koud is. Het spijt ons, maar leuker kunnen we het niet maken.

Wacht, dat kunnen we wel! Je kunt namelijk legio te gekke dingen doen in en om Kaapstad, óók bij slecht(er) weer. We hebben een paar handjesvol aanraders voor je op een rij gezet: 23 x dingen te doen op een regenachtige dag in Kaapstad. Met tips voor jong en oud, waaronder een bezoek aan het aquarium in de V&A Waterfront, een high tea in het Mount Nelson Hotel of wijnproeven bij een van de wijnhuizen met open haard.

Voor Nederland is het tijd om de komende tijd volop te genieten van de zomer. In een ideale wereld betekent dat veel braaien met een goed glas Zuid-Afrikaanse wijn erbij. Handig: bij deze Nederlandse wijnzaken en webshops bestel je de lekkerste wijnen uit Zuid-Afrika.

En last maar zeker niet least: de scoop van de opening van Nuweland: mooi Zuid-Afrikaans design in Friesland!

NIEUWS UIT DE MOEDERSTAD

KOM MAAR OP MET DIE WINTER!

De leukste dingen die je de komende maanden in en om Kaapstad kunt doen op een rij!

KALENDERarrow
winter in kaapstad

Backpackers Kaapstad en omgeving

HET LEKKERSTE UIT ZUID-AFRIKA in NEDERLAND

To braai or not to braai

Waar haal je in Nederland de lekkerste Zuid-Afrikaanse boerewors en biltong?

HIER DUS!

ALS HET DAN TOCH REGENT...

23 x wat te doen bij slecht weer?

Ook op de druilerige dagen is er meer dan genoeg te doen in en om Kaapstad!

PARAPLU MEE!
slecht weer kaapstad

lions head kaapstad

ZUID-AFRIKAANS DESIGN IN FRIESLAND

Designboederij Nuweland opent haar Friese deuren. 'Zodra je binnenkomt, voel en ruik je Zuid-Afrika'

NUWELANDarrow

uitgaan restaurants kaapstad

Visumperikelen

De meest gestelde vragen over het aanvragen van een visum om in Zuid-Afrika te kunnen wonen en werken

safari kaapstad zuidafrika

GO NOW!

Kaapstad verkennen met GONOW is al het leuke van in een stad fietsen zonder tegen hoge bergen op te hoeven trappen. GONOW: wij zijn fan!

backpackers kaapstad

Cloud 9

Prachtig boutique hotel in een van de leukste wijken van Kaapstad: Cloud 9 Hotel: fijne kamers, dito prijzen en een geweldig dakterras.

WAT WE VERDER NOG WILLEN DELEN

vliegen zuid-afrika

16 x musea in Kaapstad

Dompel onder in het bijzondere heden en verleden van Zuid-Afrika in een van de musea in Kaapstad. Spannend: in het najaar opent het Zeitz Museum of Contemporary African Art in de V&A Waterfront!

8 x redenen om walvissen te spotten in Kaapstad

Ben je vanaf juli in Kaapstad? Geluksvogel! Vanaf deze maand dobberen meestal de eerste walvissen rond in de Kaapse oceanen

restaurants camps bay

210 on Long Creative Suites

Cape Town 8001

South Africa

Partner worden?

Heb je een bedrijf dat in Kaapstad gevestigd is, of ben je dat binnenkort van plan te gaan doen? Daar horen we graag meer over!

KaapstadMagazine.nl ontdekt de
bijzondere plekken van Kaapstad en omgeving en vertelt hierover aan zowel locals als toeristen.