donderdag 8 juni 2017

Spanje: afsluiting seizoen met borrel op 9 juni

Agenda:
Maandborrel 9 juni (afsluiting seizoen)

Afsluiting van het seizoen maandborrel NVBCN

Vrijdag 9 juni 19:00h

Op vrijdag 9 juni organiseert de NVBCN weer de maandborrel voor alle Nederlanders in Barcelona.

Heb je zin in een lekker verfrissend biertje of wijntje en om mede-Nederlanders te ontmoeten, kom dan gezellig langs.

Uiteraard zullen we weer langs gaan met de bitterballen en ook zal er muziek aanwezig zijn van een DJ.
Je bent van harte uitgenodigd vanaf 19:00h bij Amarre69.

Iedereen die lid is of ter plaatse lid wordt van de NVBCN, krijgt het eerste drankje tussen 19:00 – 20:00h van het huis.

Koningsdag 2017 NVBCN familiefeest in Gava, Barcelona, fotoreportage

Het familiefeest voor Koningsdag was weer een groot succes! Er zijn ongeveer 300 mensen geweest op de Koningsdag viering op 22 april jl. in Gava, Barcelona. Het feest werd georganiseerd door de Nederlandse Vereniging Barcelona in samenwerking met de Nederlandse school, de Oranjedijkschool. Op deze dag werden oud hollandsche spelletjes gespeeld met de kinderen zoals sjoelen, spijkerpoepen en zaklopen terwijl de ouders lekker aan het genieten waren van de vrijmarkt en de bitterballen die werden verzorgd door Rembrandt.

Ook willen wij alle vrijwilligers en in het bijzonder dhr. Kremer hartelijk bedanken voor hun bijdrage aan het slagen van het feest.

Het was een fantastische dag met veel gezelligheid en activiteiten voor jong en oud!

Koningsdagfeest op het strand!

Met dank aan de organisatie van Rembrandt hebben we op Koningsdag ongeveer 700 man mogen verwelkomen op Playa Bogatel voor het uitstekende Koningsdag feest.

Geweldig georganiseerd Rembrandt!

De foto's spreken voor zich!

Videoclip Oranjedijkschool

Om te vieren dat de Oranje-Dijkschool 25 jaar bestaat, hebben de leerlingen samen met OOGPUNT deze videoclip gemaakt over hun 'home far away from home':

Klik hier om de clip te bekijken

Namens het bestuur wensen wij alle leden en betrokkenen een hele fijne zomer toe. Wij hopen jullie te zien op de maandborrel van vrijdag 9 juni of anders weer op een van de volgende evenementen na de zomer. Hou onze nieuwsbrief, website en Facebook pagina in de gaten voor de aankondigingen.

Copyright © 2017 Nederlandse Vereniging Barcelona, All rights reserved.