vrijdag 30 juni 2017

Greetings!

Zondag a.s.- afscheidsdienst Joost Röselaers
Kinderkerk

Zondag nemen we na vier mooie jaren in Londen afscheid van Joost Röselaers, en van Anne-Rose, Anne-Sophie en Florian. U bent allen van harte welkom. Er is ook kinderkerk, voor kinderen van 4 tot 12. Na afloop van de dienst is er een receptie waar u ook van harte voor bent uitgenodigd.

U bent van harte welkom om met ons mee te vieren.

Joost Röselaers leidt de dienst, David Titterington speelt op het orgel.

02/07 Afscheidsdienst
 Joost Röselaers
Zondag 2 juli aanstaande is de laatste dienst van ds Joost Röselaers en nemen wij afscheid van onze predikant.

Joost en zijn familie gaan weer terug naar Nederland.
Na de kerkdienst is er een receptie en gelegenheid om afscheid van hen te nemen. Er is ook kinderkerk
All Welcome.

Diaconie Juli 2017
Koning Willem Fonds
Stelt u zich voor dat...
 - u jaren geleden naar Engeland verhuisde. Uw partner begon een eigen business. De zaken gingen best goed. Maar afgelopen jaar bleek uw partner ziek. Hij kwam te overlijden. Er bleek geen spaar-geld opgebouwd en geen geld voor een begrafenis.... - u 50 jaar in Engeland woont, leeft van een pensioentje, maar dat nét als de wasmachine kapot gaat, ook de boiler stopt... u komt geld tekort, maar kunt dit nergens lenen...
 - u al jaren dakloos door Londen zwerft. Ziek, maar zonder aanspraak op medische zorg, want officieel geen Brit. Eigenlijk wilt u het liefste terug naar Nederland...

Sinds 1874 zet het Koning Willem Fonds zich in voor Nederlanders (en hun partners en/of kinderen) die in het VK wonen en het zelf (even) niet meer redden. Het fonds is een financieel vangnet wanneer in tijden van tegenslag onverwachte, onvermijdelijke kosten de financiële draagkracht te boven gaan en er geen enkele andere mogelijkheid lijkt te zijn. Jaarlijks keert het Koning Willem Fonds ca. 30 uitkeringen uit aan hen die huur, levensonderhoud of medische kosten niet meer kunnen betalen.

Een bestuur van trustees zorgt voor een effectieve besteding van de middelen. Een uitvoerend coördinator zorgt dat de hulp terecht komt waar de nood het hoogst is. Het Koning Willem Fonds is mede afhankelijk van giften. Daarmee kan zij het verschil in een mensenleven maken. De diaconie beveelt de collecte van harte aan!

Anne Bos, trustee Koning Willem Fonds

Donatie Diaconie
undefined

Diaconie Juli 2017
Koning Willem Fonds

U kunt nu via deze donatie knop makkelijk aan het maandelijkse goede doel meedoen en een bijdrage overmaken. De diaconie beveelt deze collecte van harte bij u aan.
Alvast bedankt.

SAVE THE DATES
Dutch Church
StichtingsZondag
BBQ
11:00- 15:00

Herman van Veen
18:30- 20:00

Kerkdienst
De kerkdienst
is live te volgen op internet via
Klik Hier voor de orde van dienst

Parkeren
U kunt parkeren in Finsbury Circus.
NCP kunt u vinden op Finsbury square en Barbican Centre.
In Austin Friars is een parkeerplaats voor minder-validen. U heeft hier een vergunning voor nodig.

Voor meer informatie over parkeren: Kerkelijk Bureau

Austin Friars Forum

THE DUTCH CHURCH AT AUSTIN FRIARS
WAS FOUNDED BY REFUGEES, AND HAS BEEN LOCATED IN THE HEART OF THE CITY OF LONDON SINCE 1550, WHEN IT RECEIVED A ROYAL CHARTER FROM KING EDWARD VI.

The Dutch Church has been an open and welcoming place ever since, where values like individual freedom and respect have been celebrated throughout the years. The Dutch Church is still a place of religious worship known for its liberal values today. In 2016 the first same-sex wedding in a British church was confirmed in the Dutch Church.

Quick Links

Online
466 jaar Nederlandse Kerk, Vier dit met ons mee en like ons op Facebook, volg ons ook op Twitter.
Bezoek onze website om op de hoogte blijven van al onze activiteiten.

Nederlandse Kerk
7 Austin Friars